Η αναγέννηση του φιλμ νουάρ στη δεκαετία του '80 και το σκηνοθετικό ντεπούτο του Λόρενς Κάσνταν (σεναριογράφου της "Αυτοκρατορίας αντεπιτίθεται" και των "Κυνηγών της χαμένης κιβωτού"), ενός από τους πιο ελπιδοφόρους σκηνοθέτες της νεότερης γενιάς του αμερικάνικου κινηματογράφου. Το μαυρόασπρο κιαροσκούρο των νουάρ του '40 αντικαθίσταται από χρώμα και το σεξ δεν είναι πλέον υπαινιγμός, αλλά έκδηλο γεγονός.
Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του είδους σταθερά: η εχθρική πόλη, το καπνισμένο φως, ο άντρας - θύμα, η γυναίκα αράχνη (femme fatale), που δελεάζει τον αφελή και παγιδευμένο από τις σεξουαλικές του ορμές δικηγόρο και τον εμπλέκει σ'ένα φόνο.Αν και αρχικά η ταινία δίχασε τους κριτικούς, με τον καιρό επικράτησαν τα καλά σχόλια και αποτέλεσε το πρότυπο για άλλα ανάλογα εγχειρήματα [όπως το "Τέλειο έγκλημα" (1984) και η "Τελευταία αποπλάνηση" (1994)]. Πολύ καλές ερμηνείες και ανατρεπτική πλοκή.
Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του είδους σταθερά: η εχθρική πόλη, το καπνισμένο φως, ο άντρας - θύμα, η γυναίκα αράχνη (femme fatale), που δελεάζει τον αφελή και παγιδευμένο από τις σεξουαλικές του ορμές δικηγόρο και τον εμπλέκει σ'ένα φόνο.Αν και αρχικά η ταινία δίχασε τους κριτικούς, με τον καιρό επικράτησαν τα καλά σχόλια και αποτέλεσε το πρότυπο για άλλα ανάλογα εγχειρήματα [όπως το "Τέλειο έγκλημα" (1984) και η "Τελευταία αποπλάνηση" (1994)]. Πολύ καλές ερμηνείες και ανατρεπτική πλοκή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου