Η ταινία σύμβολο του γαλλικού νέου κύματος και του μοντέρνου κινηματογράφου, που σηματοδότησε το πέρασμα του σινεμά σε μια νέα εποχή και την εμφάνιση ενός από τους πιο σημαντικούς δημιουργούς του. Ολότελα νεωτεριστική σε επίπεδο φωτογραφίας, γυρισμένη σε φυσικά ντεκόρ, με ένα εξίσου πρωτοποριακό ήχο (η ηχητική μπάντα αποτελείται από μια μίξη διαλόγων, μουσικής και φυσικών θορύβων που συχνά "πνίγουν" τα λόγια των ηθοποιών), η πρώτη ταινία του Γκοντάρ είχε επίσης ένα μοντέρνο μοντάζ.
Κρίνοντας ότι η διάρκειά της ήταν μεγάλη, ο σκηνοθέτης δεν έκοψε αυτούσια μερικά πλάνα, όπως είθισται, αλλά "ψαλίδισε" την αρχή και το τέλος τους, με αποτέλεσμα να μην "κολλάνε" καλά μεταξύ τους, πράγμα που εντείνει το συναίσθημα της απόλυτης ελευθερίας που διαπνέει όλη την ταινία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου