Ένα ριμέικ μιας παλιότερης ταινίας του Ζαν Ρενουάρ, γυρισμένο από τον μεγάλο Φρίτς Λανγκ. Ένας ταμίας παντρεμένος με μια μέγαιρα, τα φτιάχνει με μια γυναίκα ελευθέρων ηθών την οποία και κάνει διάσημη, γιατί της επιτρέπει να οικειοποιηθεί την υπογραφή των πινάκων του (είναι ερασιτέχνης ζωγράφος). Όταν όμως εκείνη τον απατά, την σκοτώνει και αφήνει τον αντεραστή του να πεθάνει στην ηλεκτρική καρέκλα, κατηγορούμενος για το φόνο της.
Ότι δηλαδή δεν είχε τολμήσει να κάνει ο Σπένσερ Τρέισι στο "Νέμεση" (σε μια άλλη ταινία της αμερικάνικης περιόδου του Λανγκ), το κάνει επιτέλους ο Έντουαρντ Ρόμπινσον εδώ και μάλιστα με μια κυνική ευδαιμονία, που σόκαρε το Χόλιγουντ της εποχής. Και επειδή η Σκύλα είναι η πρώτη αμερικάνικη ταινία όπου ένα έγκλημα παραμένει ατιμώρητο, ο Λανγκ υποχρεώθηκε να προσθέσει ένα ηθικοπλαστικό φινάλε, το οποίο όμως δε μειώνει καθόλου τον αμοραλισμό της ταινίας.
Ότι δηλαδή δεν είχε τολμήσει να κάνει ο Σπένσερ Τρέισι στο "Νέμεση" (σε μια άλλη ταινία της αμερικάνικης περιόδου του Λανγκ), το κάνει επιτέλους ο Έντουαρντ Ρόμπινσον εδώ και μάλιστα με μια κυνική ευδαιμονία, που σόκαρε το Χόλιγουντ της εποχής. Και επειδή η Σκύλα είναι η πρώτη αμερικάνικη ταινία όπου ένα έγκλημα παραμένει ατιμώρητο, ο Λανγκ υποχρεώθηκε να προσθέσει ένα ηθικοπλαστικό φινάλε, το οποίο όμως δε μειώνει καθόλου τον αμοραλισμό της ταινίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου