ΤΟ ΘΩΡΗΚΤΟ ΠΟΤΕΜΚΙΝ (The Battleship Potemkin 1925)

Η απόλυτη σκηνή ανθολογίας, ο δοξασμός του μοντάζ. Μάθημα ρυθμού, αυστηρότητας, πλαστικότητας. Εναλλαγή μακρινών, μεσαίων και κοντινών πλάνων, καθώς και κινήσεων ανοδικών με κινήσεις καθοδικές, σε μια αδιαίρετη και συμπαγή ενότητα. O χρόνος επιμηκύνεται με το μοντάζ (το κατέβασμα των Κοζάκων στην πραγματικότητα δεν θα κρατούσε πάνω από 3', με το μοντάζ γίνεται περίπου 10').
 

1 σχόλιο:

Monsieur Hulot είπε...

Υποκλινομαι με μεγαλο σεβασμο και θαυμασο!

Απορω αν θα υπηρχε κινηματογραφος χωρις Griffith, Eisenstein, Chaplin. Οι 3 ΓΙΓΑΝΤΕΣ.