Εδώ ο Αιζενστάιν εφαρμόζει το "πολυφωνικό μοντάζ" που προχωρά ακόμα μακρύτερα τις απόψεις του για την αντίθεση και την αντίστιξη πάνω στη σχέση μουσικής - εικόνας - ήχου δημιουργώντας μία απαράμιλλη οπτικουακουστική σύνθεση (αντίθεση ανάμεσα στα προοπτικά πλάνα, σε όγκους, στους φωτισμούς, στις διάρκειες, στις κινήσεις, ανάμεσα στο αντικείμενο και στη γωνία λήψης, κ.ο.κ.). Παρακολουθείστε σε δύο μέρη την πιο όμορφη σκηνή μάχης που κινηματογραφήθηκε ποτέ, ανάμεσα στου Ρώσους και στους Τεύτονες ιππότες στη λίμνη Πέιπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου